Preventiemedewerker

Op Isra staat de veiligheid en gezondheid van een ieder op de eerste plaats. Onze preventiemedewerker speelt hierin een belangrijke en zeker een cruciale rol. Deze professional is verantwoordelijk voor het waarborgen van een veilige en gezonde leeromgeving voor uw kind. De preventiemedewerker identificeert mogelijke risico's op de school, ontwikkelt en implementeert preventieve maatregelen, en zorgt voor naleving van veiligheidsvoorschriften.

Wij hebben een BHV-werkgroep bestaande uit 10 personeelsleden, die jaarlijks een cursus volgen en zijn gecertificeerd. Ieder jaar voeren wij op Isra een ontruimingsoefening uit, waarbij de preventiemedewerker de school adviseert over arbeidsrisico’s en maatregelen.
Het doel hierbij is het beperken of en wegnemen van risico’s en de veiligheid waarborgen.

Preventiemedewerker: Hayat Arazouk (harazouk@sipor.nl