Bespreek het probleem op school
1. Bespreek het probleem met de leerkracht
2. Bespreek het probleem met de intern begeleider
3. Bespreek het probleem met de directeur van de school
4. Bespreek het probleem met het schoolbestuur SIPOR
Op ieder moment kan een ouder contact opnemen met de vertrouwenspersoon van de school. U vindt de naam van de vertrouwenspersoon op onze school in het hoofdstuk Ondersteuning en veiligheid.
Wilt u officieel een klacht indienen? Dan dient u zich te houden aan de klachtenregeling van SIPOR. De volledige klachtenregeling van SIPOR leest u op
https://sipor.nl/ en ligt ter inzage op elke school.
De klachtenregeling houdt o.a. in:
- Art. 5.1. Een klacht wordt pas ingediend nadat de klager in redelijkheid heeft geprobeerd de klacht of bedenking met de betrokkene en diens leidinggevende op te lossen.
- Art. 5.2. De klager dient een klacht in bij: a. het bevoegd gezag, of b. de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs.
- Art. 6.1. De klacht wordt schriftelijk ingediend in het Nederlands en wordt door de klager ondertekend. Anonieme klachten kunnen niet in behandeling worden genomen.
Voorzitter College van Bestuur SIPOR
Dhr. Cihan Gerdan
G. H. Betzweg 1
3068 AZ Rotterdam
Tel: 010 4951580
Mail:
c.gerdan@sipor.nl